Nome Módulo: Tratamento da documentación contable
Departamento:
Administrativo
Curso: 2º Xestión Administrativa
Centro:
Total Horas: 105
Sesións
semanais: 6 sesións.
Nome
profesorado imparte módulo: Raquel Pousa
Soto
1) Relación
unidades didácticas. Breve descrición
UT1: Preparación
e Interpretación da documentación contable. Normativa aplicable; documentación
utilizada na operativa contable: tipoloxía e
análise; organización do espazo de traballo
UT2: Rexistro
dos feitos económicos habituais. Manexo do Plan contable: codificación e teoría das
contas; Operacións de compra-venda, exitencias e IVE. Otros gastos e ingresos,
operacións co persoal da empresa. Operacións co inmobilizado. Operacións
financiación a corto e longo plazo
UT3: O
ciclo económico completo nunha empresa: Apertura-Peche. Contabilidade das
operacións conducentes o resultado do exercicio. Preparación
da información para elaborar os estados financeiros obrigatorios
UT4: Comprobación
das contas. Comprobación do rexistro
contable cos documentos. Punteo. Conciliación bancaria y arqueo de caixa.
Comprobación nas aplicacións informáticas.
2) Resultados
de aprendizaxe do currículo que se tratan.
UT1: Prepara a documentación soporte dos feitos contables e interpreta a
información que contén.
UT2: Rexistra contablemente feitos económicos habituais,
aplicando a metodoloxía contable e os criterios do plan xeral de contabilidade
de pequeñas e medianas empresas.
UT3:Contabiliza operación económicas habituais correspondentes
a un exercicio económico completo, aplicando a metodoloxía contable e os
criterios do plan de contabilidade
UT4: Comproba as contas relacionando cada rexistro contable cos
datos dos documentos soporte
3) Bibliografía recomendada:
-Plan General de Contabilidad y de PYMES. Editorial
PIRÁMIDE. Edición más actualizada
-ALONSO PEREZ, A y POUSA SOTO, R. Casos
prácticos del nuevo Plan General de Contabilidad para PYMES. Ediciones CEF.
Madrid. 2008
-KIYOSAKI, Robert "Padre rico, Padre pobre". Ed. Debolsillo. Clave
-KIYOSAKI, Robert "Padre rico, Padre pobre". Ed. Debolsillo. Clave
4)Método docente:
O alumno/-a deberase enfrontar a casos prácticos
sobre procesos de traballo, o máis próximos posibles á realidade administrativa
e financeira do seu ámbito e cun grao crecente de dificultade
Así, partindo da información que os alumnos
transmiten acerca dos seus coñecementos (preguntando previamente sobre o que
saben de cada tema, comentando entre todos/-ás os resultados para detectar
ideas preconcibidas, espertando con iso o seu interese sobre o tema),
explicarei os contidos conceptuais, que intercalarei con pequenos exemplos para
unha mellor comprensión, tras o cal presentarei actividades que susciten o seu
interese.
Complementaranse estas actividades con
explicacións, seminarios, exposicións e debates de alumnos/-ás nos que fomentar
a iniciativa por investigar temas novidosos que xurdan na normativa, utilizando
para iso os recursos necesarios, como: ordenadores conectados a Internet,
prensa e revistas especializadas, bibliografía, etc
5) Cualificacións obtidas na avaliación (probas/
controis/traballos/intervencións na clase ...)
As cualificacións obtidas polos
conceptos anteriores unificaranse nunha soa nota, de tal maneira que nun
peso do 25% serán os traballos, controis, resolución cuestionarios en base a lectura do libro "Padre Rico, Padre Pobre", intervencións en clase e nun 75% o peso que terá a proba escrita que en cada avaliación realizarei ao alumnado
A nota final do módulo, obterase a
través da media aritmética das distintas cualificacións obtidas nas distintas
avaliacións. Nesta poderá influír, en caso de aproximación ó 5 (aprobado), que
o alumno/-a interviñese dun xeito significativo (traballos, saídas á pizarra,
investigación, dúbidas...).
Perderase a avaliación continua se o
alumnado supera o 10% total das horas do módulo. En caso de perdela, terá
dereito a realizar unha proba extraordinaria de avaliación
6) Para mais información sobre o módulo e o ciclo.
Toda a información relativa o curriculo da materia pertencente ao ciclo, e
profundizar, deste xeito, en tódolos aspectos que podan interesar do titulo, a
temos na seguinte ligazón:
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.